Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 21 lutego 2015

Felek przebudzenie


4 komentarze:

  1. Ładny kot:) Bardzo je lubię i sam mam cztery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę :) Ja na stałe to bym chyba nie mógł :)

      Usuń
  2. Spróbuję zabawić się w Doktora Dolittle i rozszyfrować, co ma na myśli Chrupek, po wyrazie jego pyszczka :)

    Fot. 1. - "Dajcie mi jeszcze chociaż z 5 minutek, proszę..."
    Fot.2. - "Ojejku, co ja słyszę? ;) Czyżby Pańcia otworzyła lodówkę? Ciekawe, co dostanę dziś na śniadanko :) Już lecę..."
    Fot. 3. - "Cześć. A Ty już od rana z aparatem? Proszę, najadłem się, więc możesz zrobić mi ładną fotkę na bloga." :)))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad swego pobytu w postaci komentarza. Wszystkie czytam, a weryfikacja ma tylko służyć blokowaniu spamu. Jeśli nie masz konta w google ani na blogerze, a masz swoją stronę lub bloga, zamieść link do niej. Chętnie odwiedzę. KOMENTARZE UKAZUJĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU.