Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 21 kwietnia 2013

Przekrój ptasiego blokowiska

Burzliwa aura pozwoliła zobaczyć wnętrze ptasiego bloku mieszkalnego. Widać wyraźnie jak, dosłownie, bogate wnętrze posiadać mogą stare drzewa i jak wielką szkodę dla natury wyrządza wycięcie każdego z nich, nie mówiąc o masowej rzezi starych drzew, która pod zakłamanymi hasłami odbywa się w Polsce. To tak drastyczna różnica w stosunku do cywilizowanego świata, że aż dziw bierze, co tak nas różni od Czechów lub Niemców i co sprawia, iż potępiamy wycinkę lasów amazońskich, a u siebie zachowujemy się jak dzicz.

Swoją drogą, ciekaw jestem czy lenistwo się nie zemści na owym droździku, który zamieszkał w ruinach starych ptasich katakumb. Chyba za bardzo dostępna dla drapieżników ta lokalizacja, ale czas pokaże.



4 komentarze:

  1. A to Polska właśnie... Mimo wszystko odważny jest ten biedaczek. Ciekawe czy nadal tam pomieszkuje. Strzeż się droździku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kilka dni będę sprawdzał z daleka, tak żeby nie stresować ptaków :) Na razie mają się O.K. :)

      Usuń
  2. Na pewno to droździk? Nie kos, nie śpiewak? Droździki są raczej przelotnymi gośćmi u nas, gniazdowanie to raczej wypadek rzadki (tak mi się wydaje. Tak czy inaczej - trzymamy kciuki za udany lęg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miałem na myśli jakiegoś drozdowatego w zdrobniałej formie. Nie podchodziłem bliżej, żeby nie płoszyć, ale w ciemno faktycznie na śpiewaka bym stawiał. Inna sprawa, że na forum przyroda pewnie by potrafili określić, ale ja taki mocny nie jestem :)

      Usuń

Zostaw ślad swego pobytu w postaci komentarza. Wszystkie czytam, a weryfikacja ma tylko służyć blokowaniu spamu. Jeśli nie masz konta w google ani na blogerze, a masz swoją stronę lub bloga, zamieść link do niej. Chętnie odwiedzę. KOMENTARZE UKAZUJĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU.